مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-25سياسي

قیام ملت عراق برای اخراج آمریکا


همه عراقی ها آمدند تا آمریکا را از خاک خود اخراج کرده و همه زیر یک پرچم برای استقلال و تمامیت ارضی خود تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی در خصوص تظاهرات میلیونی مردم عراق مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور گفت: مردم عراق با این اقدام شجاعانه، روحیه استقلال طلبی خود را فریاد زدند و رییس جمهوری آمریکا به رغم خواسته اش مجبور به ترک عراق است.

وی در این پیام آورده است: ملت عراق 100 سال پیش نیز در اقدامی بی سابقه و با وحدت و همدلی، انگلیسی ها را از کشور بیرون کردند و اکنون در این تظاهرات که به نوعی انقلاب دوم ملت عراق است، همه عراقی ها آمدند تا آمریکا را از خاک خود اخراج کرده و همه زیر یک پرچم برای استقلال و تمامیت ارضی خود تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام افزود: تظاهرات میلیونی، گسترده و پرشور مردم عراق که روز گذشته خیابان های بغداد شاهد آن بود، اخطار قاطعی به آمریکا برای بیرون کشاندن نظامیانش از عراق در سریع ترین زمان ممکن بود.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه این پیام تصریح کرد: تصمیم پارلمان عراق برای خروج نظامیان خارجی در این کشور به دنبال شهادت (سرداری سپهبد) قاسم سلیمانی که در نزدیکی فرودگاه بغداد (توسط ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام ملت عراق برای اخراج آمریکا

قیام ملت عراق برای اخراج آمریکا