مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-25اقتصادي

عملیات گازرسانی به شهر ازگله و 64 روستای ثلاث باباخانی و سرپل ذهاب آغاز شد


استاندار کرمانشاه در آیین عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در سخنانی گفت: سال 92 در کل استان کرمانشاه در مجموع 209 روستا صاحب گاز بودند ولی امروز روستاهای دارای گاز به یک هزار و 321 روستا افزایش یافته است.

هوشنگ بازوند افزود: این پروژه در سفر رییس جمهوری به استان کرمانشاه از سوی مردم ازگله عنوان شد و رییس جمهوری هم موافقت کرد و با پیگیری از طریق وزارت نفت نعمتی برای روستاهای مسیر سرپل ذهاب تا ازگله حاصل شد که با بیش از 83 میلیارد تومان اعتبار از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: 662 روستا دراستان کرمانشاه هم اکنون درحال گازرسانی است که بیش از 500 روستای آن در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی است.

استاندار کرمانشاه گفت: در پایان سال 99 میانگین برخوردار شدن گاز روستاییان استان کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر خواهد رفت و در این میان صرفه جویی در گاز مدنظر مدیران شرکت گاز باشد چون یک سرمایه ملی است و باید در حفظ آن کوشا بود.

او در ادامه با بیان اینکه مردم همکاری بسیار خوبی با مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه در تمامی مراحل بازسازی زلزله داشتند، اضافه کرد: زلزله برای روستاها به یک فرصت تبدیل شده است، 67 هزار واحد مسکونی تعمیراتی در کل استان بود که تعمیرات آن ها صد درصد به اتمام رسیده و 41 هزار واحد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گازرسانی به شهر ازگله و 64 روستای ثلاث باباخانی و سرپل ذهاب آغاز شد

عملیات گازرسانی به شهر ازگله و 64 روستای ثلاث باباخانی و سرپل ذهاب آغاز شد