مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:062020-01-25اقتصادي

مغازه طلافروشی در تهران به دلیل عرضه سکه تقلبی پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ قاسم دستخال گفت: فردی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش شکایتی را با موضوع کلاهبرداری و فروش سکه تقلبی توسط یکی از واحدهای فروش سکه طرح کرد و پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی حدود یکسال پیش با مراجعه به مغازه طلافروشی واقع در آدرس مورد نظر تعداد پنج عدد سکه تمام بهار آزادی خریداری کرد و با توجه به اینکه در شرف ازدواج بوده و نیاز به پول داشته است تصمیم بفروش سکه ها می گیرد و با مراجعه به صرافی متوجه می شود که سکه ها تقلبی است و این درحالی است که سکه ها بصورت وکیوم شده و دارای آدرس و شماره تماس بود.

دستخال با اشاره به اینکه سکه ها توسط کارشناسان مربوط بررسی و تقلبی بودن آن محرز شد، افزود: با شناسایی متهم پرونده دستور دستگیری و پلمب مغازه اخذ و تیمی از کارآگاهان پایه یک موفق شدند در 30 دی ماه متهم را دستگیر و مغازه را پلمب کنند.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی متهم ضمن قبول اتهام وارده از تقلبی بودن سکه ها اظهار بی اطلاعی کرد که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغازه طلافروشی در تهران به دلیل عرضه سکه تقلبی پلمب شد

مغازه طلافروشی در تهران به دلیل عرضه سکه تقلبی پلمب شد