مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-25سياسي

ارائه پیشنهاد اصلاح آیین نامه قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست


سازمان حفاظت محیط زیست به منظور رفع ایرادهای سازمان بازرسی کل کشور درخصوص حدنصاب تشکیل جلسات و حق رأی اعضای شورای عالی حفاظت محیط زیست، متن اصلاحی پیشنهادی ماده (20) آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست را به هیئت دولت ارائه نموده است.

- سازمان حفاظت محیط زیست به منظور رفع ایرادهای سازمان بازرسی کل کشور درخصوص حدنصاب تشکیل جلسات و حق رأی اعضای شورای عالی حفاظت محیط زیست، متن اصلاحی پیشنهادی ماده (20) آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست را به هیئت دولت ارائه نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، مطابق ماده (2) قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، ریاست شورای عالی حفاظت محیط زیست با رییس جمهور است و وزرای کشاورزی، کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد سازندگی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییسان سازمان های برنامه و بودجه کشور و حفاظت محیط زیست و چهار نفر از اشخاص یا مقامات ذی صلاح که بنا به پیشنهاد رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تصویب رییس جمهور برای مدت سه سال منصوب می شوند، اعضای آن را تشکیل می دهند.

هم چنین براساس تبصره این قانون، در موارد لزوم به پیشنهاد رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تصویب رییس جمهور از سایر وزرا برای حضور در جلسات شورای عالی دعوت به عمل می آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهاد اصلاح آیین نامه قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست

ارائه پیشنهاد اصلاح آیین نامه قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست