مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:162020-01-25سياسي

برخی موقوفات از سوی مستاجران مورد بی مهری قرار گرفته است


نگهداری، توسعه موقوفات و اجرای نیات واقفان کار سختی است که متاسفانه برخی موقوفات از سوی مستاجران مورد بی مهری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نخستین جلسه و گردهمایی متولیان اوقاف استان اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و ضمن قدردانی از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به دلیل برگزاری این جلسه اظهار کرد: یکی از چیزهایی که پرونده انسان را پس از مرگ باز نگه می دارد موقوفات است، در روایات آمده است کسانی که می میرند به جز سه گروه، پرونده آنها بسته می شود.

وی افزود: گروه اول کسانی هستند که صدقه جاریه می دهند و بهترین نوع آن وقف کردن است، گروه دوم کسانی هستند که فرزند صالح تربیت می کنند که بعد از مرگ وی به جامعه خدمت می کند و گروه سوم کسانی هستند که علمی را تولید می کنند که همیشه به مردم کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه واقفان برای خود قلکی تهیه کرده و اوقاف را به عنوان متولی این قلک قرار داده اند، گفت: متاسفانه برخی از موقوفات و رقبات از سوی مستاجران مورد بی مهری قرار گرفته و آنطور که باید بهره برداری نشده است، این امر اوقاف را متضرر کرده و این اداره برای اجرای نیات واقفان دچار مشکل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی موقوفات از سوی مستاجران مورد بی مهری قرار گرفته است

برخی موقوفات از سوی مستاجران مورد بی مهری قرار گرفته است