مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-25سياسي

روند رو به رشد معتکفین در اردستان قابل توجه است


با پیروزی انقلاب حضور در اعتکاف هر سال در اردستان افزایش داشته و حضور جوانان چشمگیر است.

- اردستان- امام جمعه اردستان گفت: با پیروزی انقلاب حضور در اعتکاف هر سال در اردستان افزایش داشته و حضور جوانان چشمگیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی اعتکاف شهرستان اردستان اظهار داشت: هدف از برگزاری اعتکاف خلوت کردن افراد مومن با خداوند و کسب فیوضات است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی حضور در اعتکاف هر سال در شهرستان اردستان افزایش داشته و حضور جوانان چشمگیر بوده وافراد با مبانی معنوی بیشتر آشنا می شوند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه سه روز اعتکاف توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود گفت: باید با تهیه امکانات کافی مقدمات حضور آحاد مردم را فراهم کنیم.

وی ابراز داشت: استفاده از ظرفیت خیران در برگزاری اعتکاف می تواند این برنامه معنوی را در بهتر اجرا کردن برنامه های فرهنگی یاری کند تا شرکت کنندگان با اندوخته ای معنوی از اعتکاف خارج شوند.

جداسازی محل برگزاری اعتکاف جوانان از بزرگترها کار خوبی است حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: جداسازی محل برگزاری اعتکاف جوانان از بزرگترها کار خوبی است اما جوانان در کنار بزرگترها خود یک ظرفیت است که آنها بهره معنوی بیشتری را کسب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد معتکفین در اردستان قابل توجه است

روند رو به رشد معتکفین در اردستان قابل توجه است