مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-25سياسي

مردم تلاش های صادقانه را به خوبی تشخیص می دهند


مردم قدرشناس زحمات مسئولان دلسوز هستند و تلاش های صادقانه را به خوبی تشخیص می دهند بنابراین لازم است مسئولان استان نیز به تاسی از استاندار ایلام از تمام ظرفیت ها برای تحقق مطالبات آنان استفاده کنند.

- ایسنا/ایلام یک فعال سیاسی گفت: مردم قدرشناس زحمات مسئولان دلسوز هستند و تلاش های صادقانه را به خوبی تشخیص می دهند بنابراین لازم است مسئولان استان نیز به تاسی از استاندار ایلام از تمام ظرفیت ها برای تحقق مطالبات آنان استفاده کنند.

سعید انوری پور با حضور در ایسنا، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید یکی از مطالبات مردم مناطق مختلف ارتقاء تقسیمات سیاسی و جغرافیایی بود که از جمله این مناطق می توان به هلیلان ، دشت عباس، آسمان آباد و چوار اشاره کرد که با پیگیری و دلسوزی سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به این مطالبات یکی پس از دیگری پاسخ داده می شود.

وی ارتقاء بخش هلیلان به شهرستان، دشت عباس به بخش و تبدیل جعفرآباد به شهر را از کارهای ماندگار دولت عنوان کرد و گفت: استاندار ایلام با پیگیری های توام با دلسوزی توانسته است از تمام ظرفیت ها و قابلیت ها در سطح ملی و استانی از جمله استانداران ادوار ، استانداران دیگر استان ها و نمایندگان ادوار استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تلاش های صادقانه را به خوبی تشخیص می دهند

مردم تلاش های صادقانه را به خوبی تشخیص می دهند