مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:372020-01-25اقتصادي

تولید ماهی سردآبی در شهرستان ری 100 درصد افزایش یافت


محمد عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تولید ماهی سردآبی طی سال گذشته در حدود 40 تن بود که امسال با احداث پنج استخر پرورش ماهی شاهد افزایش 2 برابری تولید ماهی سردآبی در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه روستاهای جهان آباد و کریم آباد از بخش کهریزک و روستاهای زیوان از بخش حسن آباد و مقیم آباد از بخش قلعه نو محل تولید ماهی های سردآبی در شهرستان ری هستند، افزود: این شهرستان در حال حاضر هشت واحد تولید ماهی سردآبی دارد که در آنها علاوه بر ماهی قزل آلا، گونه های خاویاری از نوع ازون برون، فیل و سیبری پرورش می یابند.

عباسی ادامه داد: پرورش ماهی در شهرستان ری به دلیل قرار گیری در کنار بازار مصرف بزرگ تهران منافع خوبی برای کشاورزان دارد که باید بیش از این در این صنعت سرمایه گذاری شود.

110 تن ماهی گرمابی در شهرستان ری تولید شد وی در ادامه به تولید ماهی های گرمابی در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: امسال 110 تن ماهی گرمابی از نوع کپور، آمور، سرگنده و فیتوفاگ در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شده است.

عباسی ادامه داد: این میزان تولید ماهی گرمابی در 65 هکتار از استخرهای پرورش ماهی و دریاچه مصنوعی عشق آباد بخش قلعه نو تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماهی سردآبی در شهرستان ری 100 درصد افزایش یافت

تولید ماهی سردآبی در شهرستان ری 100 درصد افزایش یافت