مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-25حوادث

کشف میلیاردی کالای قاچاق در اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 3 میلیارد و 641 میلیون ریال کالای قاچاق، در اجرای پنجمین مرحله از طرح ظفر در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای پنجمین مرحله از طرح ظفر در شهر اراک خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 3 میلیارد و 641 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و 400 نفر به دلیل جرایم سرقت و مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار مفخمی شهرستانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طرح ظفر 5 با اشاره به مهم ترین اهداف اجرای این طرح افزود: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های عملیاتی پلیس استان پیگیری گزارش ها، مطالبات و درخواست های شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی بوده که این مهم در قالب طرح های عملیاتی مختلف در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

او محوریت اجرای طرح ظفر را برخورد با ناهنجاری های اجتماعی،دارندگان سلاح های غیرمجاز،برخورد با اراذل واوباش،سارقان،خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، قاچاقچیان کالا و برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، 4 مرحله پیشین طرح های ظفر تا کنون در شهرستان های اراک، خمین، شازند اجرا شده و این طرح های عملیاتی در دیگر شهرستان های استان نیز تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در اراک

کشف میلیاردی کالای قاچاق در اراک