مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:262020-01-25پزشكي

طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این طرح به صورت نمادین در مرکز جامع خدمات سلامت شهید دستغیب یاسوج با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و اعضای هیئت رییسه دانشگاه اغاز شد.

پرویز یزدان پناه روز شنبه در در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کودکان با سابقه واکسیناسیون ناکامل در 70 مرکز بهداشتی و درمانی و 400 پایگاه بهداشتی و خانه های بهداشت سراسر استان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: خانواده های ساکن در کهگیلویه و بویراحمد که کودکان متولد 95/1/1 تا 97/2/17 دارند می توانند برای دریافت واکسیناسیون فلج اطفال کودک با مراجعه به خانه و پایگاه های بهداشت محل خود، اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح در زمستان 1397 برای متولدین سال 95 به بعد ساکن در 9 استان از جمله بوشهر، اصفهان، فارس، یزد، مرکزی، گلستان، خراسان شمالی، تهران و البرز که در اولویت دوم و با خطر متوسط دسته بندی شدند، اجرا شد.

یزدان پناه ابراز داشت: طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال برای کودکان متولد سال 95 به بعد سایر استان های کشور (استان های کم خطر) از بهمن 1398 اقدام می شود، تا برنامه واکسیناسیون فلج اطفال به روال عادی خود برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد