مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-25حوادث

امدادرسانی به بیش از 460 نفر گرفتار شده در کولاک اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین معبودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو روز گذشته به 465 نفر گرفتار شده در برف و کولاک محورهای خلخال- اسالم، گرمی- رضی و مشگین شهر- شابیل و پارس آباد امدادرسانی شده است.

وی افزود: 453 نفر در محور خلخال- اسالم، 10 نفر در محور مشگین شهر- شابیل، یک نفر زن باردار در قشلاق کله دیگه محور مشگین شهر- پارس آباد و یک نفر بیمار قلبی در روستای کچی بلاغی محور گرمی- رضی گرفتار برف و کولاک شده بودند و 30 نفرنیز در محور خلخال - اسالم اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: 180 نفر/روز نیروی عملیاتی این جمعیت در 20 پست امداد و نجات شامل، 12 پایگاه ثابت، 4 پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان و 3 اکیپ سیار با به کارگیری 47 دستگاه خودرو شامل 18 دستگاه خودروی آمبولانس، 12 دستگاه خودروی ست نجات، 16 دستگاه خودرو پشتیبانی و یک دستگاه خودروی آرگو آماده امدادرسانی هستند.

معبودی اضافه کرد: در حوادث دو روز اخیر 6 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با حضور 17 نفر نیروی عملیاتی و به کارگیری 5 دستگاه خودروی آمبولانس مشغول خدمات دهی به هموطنان بوده اند.

وی گفت: تیم واکنش سریع و نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند و امیدواریم هموطنان در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 460 نفر گرفتار شده در کولاک اردبیل

امدادرسانی به بیش از 460 نفر گرفتار شده در کولاک اردبیل