مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-25سياسي

بیش از 4هزار شهروند کرمانی با مقامات قضایی استان دیدار کردند


محمد بصیریان روز شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: بنا بر دستور رییس کل دادگستری استان کرمان و در راستای حفظ حقوق شهروندان و برطرف کردن مشکلات حقوقی وقضایی مردم؛ برنامه ملاقات مردمی به عنوان یکی از برنامه های مهم در دستور کار مقامات قضایی سراسر استان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:در ماه گذشته ،394 نفر از شهروندان استان کرمان پس از ثبت نام در درگاه الکترونیکی ملاقات مردمی، به صورت چهره به چهره با دکتر موحد،نماینده عالی دستگاه قضایی استان کرمان ملاقات داشته اند و در نهایت ضمن ارشاد ، پاسخ مقتضی را دریافت و عندالزوم دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان عنوان کرد: در30 حوزه های قضایی استان نیز مشابه این برنامه از سوی روساء و دادستان های شهرستان ها اجرا و بنا بر مستندات در مجموع4هزار و 500 مورد ملاقات مردمی ( غیر از مرکز استان ) صورت گرفته است.

بصیریان گفت: علاوه بر برنامه ملاقات مردمی تعداد 25 مورد جلسه با موضوع طرح هر مسجد یک حقوقدان با حضور مقامات قضایی استان در جمع نمازگزاران با بیان مسائل حقوقی انجام شده است .

وی گفت: در ماه گذشته تعداد 244 نفر از قضات سطح استان از زندان ها بازدید و دستورات لازم برایرفع مشکلات پیرامونی زندانیان را صادر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4هزار شهروند کرمانی با مقامات قضایی استان دیدار کردند

بیش از 4هزار شهروند کرمانی با مقامات قضایی استان دیدار کردند