مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-25حوادث

قاتل زن ساوجی و همدستش دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ساوجی و همدستش در یک عملیات پلیس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سردار مفخمی شهرستانی گفت: شروری سابقه دار و همدستش که چندی پیش در یک سرقت مسلحانه، خانمی ساوه ای را به قتل رسانیده و دختر او را مجروح کرده بودند، دستگیر شدند و به قتلی دیگر در استان لرستان نیز اعتراف کردند.

او افزود: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری گزارشی از تیراندازی در یک منزل مسکونی در یکی از خیابان های شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام و با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که افرادی ناشناس با ورود به منزلی مسکونی، به سمت مادر و دختری تیراندازی کرده و از آنان مقداری طلاجات سرقت کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان فوت مادر خانواده و مجروح شدن فرزندش در این سرقت مسلحانه گفت: از همان ساعات اولیه این حادثه، بلافاصله پلیس شهرستان با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی عاملان این قتل آغاز کردند و سرنخ هایی از دست داشتن یک زن و مرد جوان در این سرقت مسلحانه به دست آمد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان چندی پیش خودروی استفاده شده در این سرقت را با بیهوش کردن یک راننده خودروی مسافرکشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل زن ساوجی و همدستش دستگیر شدند

قاتل زن ساوجی و همدستش دستگیر شدند