مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-25اقتصادي

افزایش اعتبارات لایروبی رودخانه ها و سدسازی


وزیر نیرو از افزایش اعتبارات موردنیاز لایروبی رودخانه ها و سدسازی در لایحه بودجه 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت؛ آقای رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره لایروبی رودخانه ها، گفت: اگرچه در حال حاضر طرح های مربوط به لایروبی رودخانه ها آماده شده، اما اجرای آن متناسب با اعتبارات در نظر گرفته شده است در واقع وزارت نیرو به میزان تخصیص اعتبار می تواند لایروبی رودخانه ها را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه لایروبی رودخانه ها به منابع مالی نیاز دارد، افزود: پس از سیل های ابتدای سال جاری به لایروبی رودخانه ها توجه بیشتری شد و اعتبارات برای اجرای پروژه های این حوزه افزایش یافت.

آقای اردکانیان اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 99 اعتبارات موردنیاز لایروبی رودخانه ها افزایش یافت تا از بروز خسارت سیلاب ها جلوگیری شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان یکی از بی سابقه ترین سیل ها بود، اضافه کرد: از آنجا که مجموع بارش ها از ابتدای سال آبی تاکنون 45 برابرِ سال گذشته بود حتی اگر 5 سد موجود در استان سیستان و بلوچستان نیز خالی بودند، پر و سر ریز می شدند.

آقای اردکانیان ادامه داد: آقای رییس جمهور در سفر به استان سیستان و بلوچستان دستور دادند علاوه بر ارقام بودجه، اعتبار بیشتری برای تکمیل سد کهیر و شهری کور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات لایروبی رودخانه ها و سدسازی

افزایش اعتبارات لایروبی رودخانه ها و سدسازی