مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-25فناوري

فهرستی از برترین گوشی های موبایل در سال 2020+ تصاویر


به تازگی فهرستی از برترین گوشی های موبایلی که کاربران با سلایق مختلف می توانند در سال 2020 میلادی آنها را خریداری کنند، منتشر شده است.

- با اینکه بازار فروش گوشی های هوشمند در سال های اخیر با رکود قابل توجهی نسبت به قبل مواجه شده است، اما به نظر می رسد که بسیاری از کاربران هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید قصد دارند گوشی های مورداستفاده خود را تغییر داده و با خرید گوشی های جدیدی که به امکانات جدیدی مجهز است، قابلیت های دستگاه خود را به روزرسانی کنند و مطابق نیازهای روز بازار به پیش بروند.

بر اساس گزارش وب سایت pc mag، کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی با بررسی گوشی های موبایل موجود در بازارهای جهانی فهرست جدیدی از برندهای مختلف تهیه و منتشر کرده اند که در زیر به آنها اشاره شده است: گوگل پیکسل 3a گوگل پیکسل 3a نیز یکی دیگر از گوشی های هوشمند برتر و با کیفیت جهان به شمار می رود که از نظر بسیاری از کارشناسان، قابلیت و امکانات بی نظیری را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

گوگل پیکسل 4 این گوشی که طراحی جدید و شگفت انگیزی دارد، به دوربین پیشرفته ای مجهز شده که به گفته بسیاری از کارشناسان بسیاری دیگر از رقبای آن از چنین دوربینی محرومند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرستی از برترین گوشی های موبایل در سال 2020+ تصاویر

فهرستی از برترین گوشی های موبایل در سال 2020+ تصاویر