مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-25پزشكي

طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال استان کهگیلویه و بویراحمد شنبه، پنجم بهمن ماه با حضور سرپرست و اعضای هیئت رییسه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مرکز جامع خدمات سلامت شهید دستغیب این شهر آغاز شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال استان کهگیلویه و بویراحمد شنبه، پنجم بهمن ماه با حضور سرپرست و اعضای هیئت رییسه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مرکز جامع خدمات سلامت شهید دستغیب این شهر آغاز شده است.

دکتر پرویز یزدانپناه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حاشیه این مراسم گفت: خانواده های دارای کودکان متولد یکم فروردین ماه 95 تا 17اردیبهشت ماه 97 می توانند جهت دریافت واکسیناسیون فلج اطفال کودک با مراجعه به خانه و پایگاه های بهداشت محل خود، اقدام کنند.

وی افزود: این طرح در 70 مرکز بهداشتی _درمانی و 400 پایگاه بهداشتی و خانه های بهداشت سراسر استان اجرا خواهد شد.

یزدانپناه اظهارکرد: این طرح در زمستان 1397 برای متولدین سال 95 به بعد ساکن در 9 استان بوشهر، اصفهان، فارس، یزد، مرکزی، گلستان، خراسان شمالی، تهران و البرز که در اولویت دوم و با خطر متوسط دسته بندی شدند، اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: برای کودکان متولد سال 95 به بعد سایر استان های کشور(استان های کم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد