مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-25اقتصادي

تکمیل طرح فاضلاب بافت قدیم بوشهر تا پایان امسال


با وجود مشکلات طرح فاضلاب بافت قدیم بوشهر، به همت مدیران استانی هم اکنون این طرح به خوبی در حال کار است و با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از طرح های فاضلاب بوشهر بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته، طرح ساماندهی فاضلاب بافت قدیم به خوبی در حال کار است و تکمیل آن تا پایان سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در بازدید امروز که از ایستگاه های مختلف فاضلاب شهر بوشهر بود، موضوع استفاده از پساب فاضلاب بوشهر مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ایستگاه فاضلاب شهر بوشهر با سرعت خوبی در حال بهسازی است و تلاش می شود منابع مالی برای تکمیل و بهسازی این ایستگاه تامین شود.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی، اما ساماندهی فاضلابی شهر بوشهر و ایستگاه های پمپاژ تعطیل نشده است و با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه آب و همت شرکت آب و فاضلاب شهری بوشهر، کار های اساسی و اصولی در این بخش صورت گرفته است.

گراوند خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر 320 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات آب در استان بوشهر اختصاص دادیم، همچنین 50 میلیارد تومان اعتبار هم از اعتبارات شرکت آب و فاضلاب کشور جذب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح فاضلاب بافت قدیم بوشهر تا پایان امسال

تکمیل طرح فاضلاب بافت قدیم بوشهر تا پایان امسال