مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-25حوادث

جرائم سایبری در قم 197 درصد افزایش یافته است


سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش 81 درصدی توان کشف پلیس فتا در جرائم سایبری افزود: دستگیری مجرمان نیز با افزایش 306 درصدی همراه بوده است.

وی بابیان این که در طول چند ماه اخیر، 6 باند کلاه برداری حرفه ای در فضای مجازی که با استفاده از شیوه فیشینگ اقدام به برداشت از حساب های مردم می کردند منهدم شده است گفت: سن مجرمان این باندها بین 14 تا 18 سال بود و بالغ بر 42 هزار و 450 فقره شماره کارت بانکی از این باندها کشف شد.

33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم منهدم شد فرمانده انتظامی قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که از ابتدای سال جای تا پایان دی ماه، 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان منهدم شده است گفت: انهدام باندهای مواد مخدر در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 32 درصد افزایش داشته است.

آقاخانی تصریح کرد: در این مدت هفت تن مواد مخدر در قم کشف و ضبط شده است که نسبت به پارسال 40 درصد افزایش کشف داشته ایم.

وی اضافه کرد: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در قم نیز 10 درصد و دستگیری معتادان 13 درصد در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: در این مدت، سرقت ها در استان قم یک درصد کاهش و سرقت های مهم نیز سه درصد کاهش داشته است و میزان کشفیات سرقت ها هفت درصد افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم سایبری در قم 197 درصد افزایش یافته است

جرائم سایبری در قم 197 درصد افزایش یافته است