مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-25بين الملل

ویروس «کرونا» دیوار بزرگ چین را تعطیل کرد


مقامات چین روز جمعه اعلام کردند برای کنترل ویروس مرگبار جدیدی که جان صدها نفر در سراسر این کشور را تهدید می کند، بخش هایی از دیوار بزرگ چین و دیگر مناطق دیدنی مشهور این کشور را تعطیل می کنند.

- مقامات چین روز جمعه اعلام کردند برای کنترل ویروس مرگبار جدیدی که جان صدها نفر در سراسر این کشور را تهدید می کند، بخش هایی از دیوار بزرگ چین و دیگر مناطق دیدنی مشهور این کشور را تعطیل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت دیلی، تعدادی از فستیوال های مختلف جشن سال نو چینی ها نیز در راستای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل این ویروس کشنده لغو شده اند و شهر ممنوعه پکن و دیزنی لند شانگهای نیز موقتا تعطیل شده اند.

شهر ممنوعه پکن سال گذشته میزبان 19میلیون بازدیدکننده بود و همواره به عنوان یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در تعطیلات سال نو چینی ها محسوب می شود.

مقامات چین با اشاره به اینکه استادیوم آشیانه پرنده - محل برگزاری بازی های المپیک سال 2008- از روز جمعه تعطیل شده است، اعلام کردند مقبره های مینگ نیز از روز شنبه تعطیل خواهند بود.

قرار است استادیوم آشیانه پرنده در راستای پیشگیری و کنترل ، تا سی ام ژانویه تعطیل باشد.

هر ساله حدود 10 میلیون گردشگر از دیوار بزرگ چین که یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی در تعطیلات سال نو محسوب می شود، بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس «کرونا» دیوار بزرگ چین را تعطیل کرد

ویروس «کرونا» دیوار بزرگ چین را تعطیل کرد