مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-25سياسي

مرکز مدیریت حوزه های علمیه آتش زدن کتاب علمی پزشکی را محکوم کرد


حوزه های علمیه و بزرگان آن و شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه، حرکت ناپسند و جاهلانه تعرض به یکی از متون مهم علم پزشکی را ناروا می دانند و آن را محکوم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حوزه های علمیه و بزرگان آن و شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه، حرکت ناپسند و جاهلانه اخیر در تعرض به یکی از متون مهم علم پزشکی را که در فضای مجازی انتشار یافته است ناروا می دانند و آن را محکوم می کنند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انزجاز در آتش زدن کتاب علمی به نام طب هاریسون، آن را محکوم کرده و بیان داشته است این گونه تفکرات و اقدامات در حوزه علمیه جایگاهی نداشته و انتسابی به حوزه و روحانیت ندارد.

در متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه با امضای آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم حوزه های علمیه و بزرگان آن با تاکید بر جایگاه علم و اندیشه و نقد عالمانه، حرکت ناپسند و جاهلانه اخیر در تعرض به یکی از متون مهم علم پزشکی را که در فضای مجازی انتشار یافته است ناروا می دانند و حوزه های علمیه و بزرگان آن و شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه آن را محکوم می کنند، آشکار است که این گونه تفکرات و اقدامات در حوزه علمیه جایگاهی نداشته و انتسابی به حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مدیریت حوزه های علمیه آتش زدن کتاب علمی پزشکی را محکوم کرد

مرکز مدیریت حوزه های علمیه آتش زدن کتاب علمی پزشکی را محکوم کرد