مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-25سياسي

انتقاد دختر منتظری از رفتار متناقض موسوی/ بمب ساعتی منتظری زیرپای اصلاح طلب ها!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه ترین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال سه به سراغ بررسی کارنامه مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری رفت؛ - انتقاد دختر منتظری از رفتار متناقض موسوی/ بمب ساعتی منتظری زیرپای اصلاح طلب ها! تازه ترین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال سه به بررسی کارنامه مرحوم آیت الله منتظری اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه ترین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال سه به سراغ بررسی کارنامه مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری رفت؛ علی صدری نیا کارگردان مستند قائم مقام که با محوریت زندگی مرحوم منتظری ساخته شده، مهمان این قسمت از رادیکال سه بود و در ارتباط با شخصیت و عملکرد سیاسی مرحوم منتظری صحبت کرد.

منتظری در سال های پایانی عمرش در برابر دیدگاه های خود ایستاد!صدری نیا در ابتدای صحبت هایش با اشاره به اینکه سعی می کند بیشتر از تحلیل های خود با استناد به گزاره های تاریخی و مبتنی بر اسناد در ارتباط با شخصیت مرحوم منتظری صحبت کند؛ درباره چگونگی مواجهه ایشان با گفت: در ارتباط با مرحوم منتظری اگر کسی تصور کند که ایشان از ابتدا بنای طی کردن مسیری را داشتند که در انتهای عمر به آن رسیدند؛ اشتباه است و اگر هم کسی تصور کند که ایشان به یک باره آن قدر تغییر کرد باز هم اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دختر منتظری از رفتار متناقض موسوی/ بمب ساعتی منتظری زیرپای اصلاح طلب ها!

انتقاد دختر منتظری از رفتار متناقض موسوی/ بمب ساعتی منتظری زیرپای اصلاح طلب ها!