مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-25اقتصادي

کرمانشاه در هفته ای که گذشت (28دی تا 4 بهمن)


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نرخ تورم خوراکی ها در استان 56 درصد است، گفت: این میزان تورم در اقلام خوراکی پذیرفته شده نیست و باید کنترل شود.

هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در حوزه خوراکی ها شاهد یک تورم 56 درصدی بوده ایم که این امر به اقتصاد استان لطمه زده است.

در این نشست میزان نرخ تورم کرمانشاه در پایان آذر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 38 درصد عنوان شد که استان را در جایگاه 28 کشور قرار می دهد.

بیشترین نرخ تورم در کرمانشاه مربوط به دخانیات و لوازم خانگی می شود و کمترین میزان تورم به آموزش و مسکن اختصاص دارد.

هشدار دادستان کرمانشاه در باره تبلیغات انتخاباتی زودهنگام دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در باره تبلیغات انتخاباتی زودهنگام به نامزدهای انتخابات مجلس و هیات های مذهبی هشدار داد.

محمدحسین صادقی اعلام کرد: طبق ماده 56 قانون انتخابات فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از اخذ رای (مرحله اول و دوم) آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای ادامه خواهد داشت؛ گرچه ممکن است نامزدها از مدت ها قبل جلسات و نشست هایی در این رابطه داشته باشند اما هرنوع فعالیت و تبلیغ علنی در سطح شهر باید در بازه زمانی قانونی انجام گیرد در غیر این صورت از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در هفته ای که گذشت (28دی تا 4 بهمن)

کرمانشاه در هفته ای که گذشت (28دی تا 4 بهمن)