مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-25پزشكي

استقرار آمبولانس های جدید اسدآباد در مناطق صعب العبور و برف گیر


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت:سه دستگاه آمبولانس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده که در ماه های گذشته تحویل دانشکده شده بود، - ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت:سه دستگاه آمبولانس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده که در ماه های گذشته تحویل دانشکده شده بود، وارد چرخه عملیاتی شدند به طوریکه از روز گذشته در مناطق صعب العبور و برف گیر استقرار یافتند.

دکتر بهنام رضا مخصوصی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنابر اعلام مرکز اورژانس پیش بیمارستانی در دی ماه امسال بیش از 1400 مورد مزاحمت تلفنی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد برقرار شده است.

وی تعداد تماس های انجام شده با مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان را از ابتدای سال تاکنون در مجموع 20 هزار و 286 مورد برشمرد و افزود: از این تعداد تماس برقرار شده با شماره 115 فوریت های پزشکی در شهرستان، 16 هزار و 940 مورد تماس صحیح و 3346 مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

مخصوصی با تأکید بر آموزش صحیح تماس با مراکز امدادی به فرزندان توسط والدین و خانواده تصریح کرد: این امر مهم از نقش مؤثری در نجات به موقع بیماران برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار آمبولانس های جدید اسدآباد در مناطق صعب العبور و برف گیر

استقرار آمبولانس های جدید اسدآباد در مناطق صعب العبور و برف گیر