مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-25بين الملل

تهدید سناتور آمریکایی به انتشار اطلاعات محرمانه درباره قتل خاشقجی


سناتور دموکرات آمریکایی دولت این کشور را تهدید کرد اگر گزارش غیرمحرمانه ای را درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی به کنگره ارائه ندهد، دست به افشای اطلاعات محرمانه در خصوص این پرونده خواهد زد.

- سناتور دموکرات آمریکایی دولت این کشور را تهدید کرد اگر گزارش غیرمحرمانه ای را درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی به کنگره ارائه ندهد، دست به افشای اطلاعات محرمانه در خصوص این پرونده خواهد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، ران وایدن سناتور دموکرات دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور را تهدید کرد که اگر نسخه غیرمحرمانه گزارشی که عاملان جنایت قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی را تعیین می کند، به کنگره تحویل ندهد، اطلاعات محرمانه ای را در این باره فاش می کند.

وی در این باره گفت، در صورتی که جامعه اطلاعاتی آمریکا همزمان با پایان محاکمه پارلمانی ترامپ گزارش قتل جمال خاشقجی را منتشر نکند، وی در مجلس سنا برای افشای اطلاعات و انتشار عمومی و یکجانبه آن تلاش خواهد کرد.

وایدن افزود: به رغم گذشت یک سال از قتل خاشقجی دولت ترامپ از تعیین اینکه چه کسی دستور قتل را صادر کرده است، امتناع می ورزد و در واقع به نفع یک دولت دیکتاتور مداخله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سناتور آمریکایی به انتشار اطلاعات محرمانه درباره قتل خاشقجی

تهدید سناتور آمریکایی به انتشار اطلاعات محرمانه درباره قتل خاشقجی