مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-25سياسي

رویداد 48 ساعته تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد


بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور با حضور صدها گروه از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال به طور همزمان در 31 استان کشور از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه آغاز به کار کرد.

- بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور با حضور صدها گروه از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال به طور همزمان در 31 استان کشور از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج،این رویداد 48 ساعته تولید محتوا همزمان در مراکز استان های سراسر کشور با حضور مسئولان استانی برگزار شد که به گفته مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، 1500 نفر در قالب 500 تیم تخصصی در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن به تولید محتوای تخصصی در یک موضوع مشخص اقدام کردند.

همچنین همزمان با برگزاری رویداد بزرگ 48 ساعته تولید محتوا فضای مجازی بسیج در سراسر کشور، رصد این رویداد در مرکز کنترل و مانیتورینگ انجام شد که برخی از مقامات و مسئولان فضای مجازی کشور به صورت آنلاین از این رویداد بازدید کردند.

در همین راستا ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار محمدحسین سپهر،جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین نجات، معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد 48 ساعته تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد

رویداد 48 ساعته تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد