مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-25اجتماعي

عملیات اجرایی ساخت 6 مدرسه در جزیره کیش آغاز می شود


طی امضای تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش وپرورش و سازمان منطقه آزاد کیش و با حضور معاون وزیر، عملیات اجرایی ساخت 6 مدرسه در جزیره کیش آغاز می شود.

- ایسنا/هرمزگان طی امضای تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش وپرورش و سازمان منطقه آزاد کیش و با حضور معاون وزیر، عملیات اجرایی ساخت 6 مدرسه در جزیره کیش آغاز می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت وگو با ایسنا، افزود: کلنگ عملیات ساخت و نوسازی شش مدرسه در دهه فجر بر زمین زده خواهد شد و با سرعت عملیات ساخت آن انجام خواهد شد.

غلامحسین مظفری با تأکید بر لزوم برداشته شدن قدم های عملیاتی، گفت: در دوره های پیشین هم به خیلی از این موارد پرداخته شده اما آنچه مورد اهمیت است، اجرایی و فاصله گرفتن عقب ماندگی های فیزیکی و سخت افزاری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه هیچ بودجه ای از دولت شامل این سازمان نمی شود، اظهار کرد: بدون همکاری وزارت آموزش وپرورش، امکان به روز کردن مجموعه ها در حد شاخصه های ملی وجود ندارد.

مظفری اضافه کرد: از هم اکنون باید برای نوسازی، بازسازی و به روز کردن مدارس کیش برای سال جدید تحصیلی اقدام و برنامه ریزی کرد و اماکنی را که قابلیت تغییر کاربری دارند، شناسایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ساخت 6 مدرسه در جزیره کیش آغاز می شود

عملیات اجرایی ساخت 6 مدرسه در جزیره کیش آغاز می شود