مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:002020-01-25سياسي

روایتی از داغ ترین دفاع 3 دقیقه ای علمی در قزوین


برای نخستین بار مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در قزوین به همت جهاد دانشگاهی برگزار شد و دانشجویان علاقه مند در سه دقیقه مهم و اثرگذار به تشریح مهم ترین و اولویت دارترین بخش های پایان نامه های خویش پرداختند، - مسابقه ای که جدای از جذابیت های محتوایی می توان آن را محفلی برای شناخت دانشجویان توانمند دانست.

مسابقه دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه دانشجویی رقابتی بین دانشگاهی برای تبیین ایده و نتایج تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

مبنای این رقابت، توسعه مهارت های ارتباطی دانشجویان برای تشریح تحقیقات خود به زبانی غیرتخصصی است.

غالباً دانشگاهیان تحقیقات و پژوهش های خود را با زبان تخصصی ارائه می کنند که توسط بسیاری از صاحبان کسب وکار و علاقه مندان قابل ادراک نیست.

این مسابقه در پی آن است تا ارائه نتایج تحقیق را به زبانی ساده، جذاب و اشتیاق برانگیز آموزش دهد؛ موضوعی که کمتر در آموزش های دانشگاهی مورد توجه قرار می گیرد.

برای نخستین بار این دوره از مسابقات در قزوین به همت جهاد دانشگاهی و مشارکت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد و دانشجویان علاقه مند در سه دقیقه مهم و اثرگذار به تشریح مهم ترین و اولویت دارترین بخش های پایان نامه های خویش پرداختند، مسابقه ای که جدای از بحث جذابیت های محتوایی می توان آن را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از داغ ترین دفاع 3 دقیقه ای علمی در قزوین

روایتی از داغ ترین دفاع 3 دقیقه ای علمی در قزوین