مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 21:252020-01-24سياسي

یادواره 504 شهید منطقه چهارمردان قم برگزار شد


در این آیین، رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با انتقاد از برخی اقدامات توهین آمیز اخیر گفت: این ها چه کسانی هستند که در عزای حاج قاسم سلیمانی به عکس او اهانت می کنند؟ در موضوع حادثه هواپیما وجود خطای انسانی یک مساله ای است، ولی اینکه یک عده ای طرفدار ترامپ بشوند، و شروع کنند به شمع روشن کردن و به شخصیت های ما مثل حاج قاسم اهانت کنند، نیز مساله دیگری می باشد.

سردار غلامرضا جلالی ادامه داد: این ها وابسته به کجا هستند از کجا حقوق می گیرند چه کسی آنها را اداره می کند با چه تفکری این کار را در کشور می کنند؟ سردار جلالی خاطر نشان کرد: هیچ کشوری اجازه نمی دهد در زمان جنگ بر علیه اصلی ترین نمادهای او چنین اقدام هایی صورت گیرد.

رییس پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه باید همه مولفه های اقتدار ملی اعم از سیاسی، اجتماعی و علمی را مانند حوزه نظامی بازنگری و تقویت کنیم، گفت: اجازه ندهیم که خون حاج قاسم که یک وحدت ملی، روحیه انقلابی و انسجام ملی برای کشور ایجاد کرده و 25 میلیون آمدند تشییع جنازه و تایید کردند راه حاج قاسم و این تفکر را، با یک حادثه ای باطل شود.

در این آیین همچنین پس از تلاوت آیه هایی چند از کلام الله مجید یکی از واعظان طی سخنانی با اشاره به مقام والا و بلند شهید و شهادت اظهار داشت: بر اساس خطبه 123 نهج البلاغه درماندگان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 504 شهید منطقه چهارمردان قم برگزار شد

یادواره 504 شهید منطقه چهارمردان قم برگزار شد