مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 21:162020-01-24سياسي

نتیجه مطالعه بازسازی مناطق سیل زده هرمزگان تا 10 روز آینده اعلام می شود


فریدون همتی جمعه پس از پایان بازدید از مناطق سیل زده شرق هرمزگان که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انجام شد، اظهار داشت: پس از اعلام نتیجه مطالعه های انجام شده، با کمک سپاه و ارتش، نیروهای جهادی و دستگاه های اجرایی عملیات بازسازی این مناطق آغاز می شود.

وی افزود: پس از مرحله استقرار و جابجایی مردم در شرایط سخت و سیل گرفتگی، عملیات برآورد خسارت ها در بخش های کشاورزی، شیلات، صیادی، مدارس، تاسیسات آب و برق، جاده ها، خانه ها و اثاثیه مردم منطقه آغاز شد.

استاندار هرمزگان گفت: بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان برآورد خسارت از سیل در منطقه شرق هرمزگان شده که به وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور اعلام شده است.

همتی تصریح کرد: امیدواریم بودجه مورد نیاز و پیش بینی شده به منظور بازسازی مناطق سیل زده شرق استان در هیات دولت مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و خسارت بسیاری به خانه های روستایی، تاسیسات آبرسانی وبرق، ابنیه و جاده ها درمنطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

شهرستان جاسک و بشاگرد در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مطالعه بازسازی مناطق سیل زده هرمزگان تا 10 روز آینده اعلام می شود

نتیجه مطالعه بازسازی مناطق سیل زده هرمزگان تا 10 روز آینده اعلام می شود