مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-24فرهنگي

تابش: جشنواره فیلم فجر حلقه انسجام و وحدت بین مردم و هنرمندان است


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، گفت: جشنواره فیلم فجر، حلقه انسجام و وحدت بین مردم و هنرمندان است و می تواند نقش قدیم خود، در ایجاد وحدت و انسجام بین مردم و هنرمندان را بازیابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با همراهی گروهی از مدیران و معاونان بنیاد سینمایی فارابی عصر امروز از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بازدید و با دبیر و مسئولان بخش های مختلف جشنواره دیدار کرد.

او در این دیدار با اشاره به نقش بنیاد سینمایی فارابی به عنوان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: خوشحالیم که جشنواره فیلم فجر به خانه خودش، بنیاد سینمایی فارابی بازگشته است.

در این سال ها دلمان برای این میهمانی و رویداد سالانه تنگ شده بود، اگرچه امسال دل ملت از مصایب و رخدادهای اخیر پر درد است، و جشن سینمای ایران، بیش از آنکه یک جشن به معنای واقعی آن باشد می تواند نقش قدیم خود، در ایجاد وحدت و انسجام بین مردم و هنرمندان را بازیابد.

تابش گفت: درهای جشنواره فجر ، بدون تبعیض رو به همه هنرمندان، مردم و مسئولان در سراسر کشور باز است، ایکاش در این ده روز، همه ی ما، به تماشای خود در آینه هنر هفتم بنشینیم و سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی نیز در کنار شما، میزبان خوبی برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: جشنواره فیلم فجر حلقه انسجام و وحدت بین مردم و هنرمندان است

تابش: جشنواره فیلم فجر حلقه انسجام و وحدت بین مردم و هنرمندان است