مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 15:052020-01-24بين الملل

ترامپ و تخریب ساختار ریاست جمهوری آمریکا


کتاب جدید منتشر شده در آمریکا، به طور مفصل به اقدامات ترامپ در تخریب جایگاه ریاست جمهوری این کشور می پردازد - سی ان ان در ادامه با خانم سوزان هِنِسی (susan hennessey) یکی از دو نویسنده مشترک این کتاب گفتگو کرد.

مجری بااشاره به استدلال های دموکرات ها در جلسه استیضاح دونالد ترامپ - که از زبان آدام شیف رییس گروه استیضاح کننده دموکرات ها بیان می شد، گفت: انسان وقتی کتاب شما را می خواند این حس را پیدا می کند که آدام شیف در جلسه استیضاح ترامپ داشت از روی کتاب شما قرائت می کرد! کاری که آدام شیف داشت در جلسه استیضاح دونالد ترامپ انجام می داد این بود که می گفت: دونالد ترامپ دارد ریاست جمهوری را در آمریکا تخریب می کند.

چرا چنین چیزی اهمیت دارد؟سوزان هنسی در پاسخ گفت: استدلالی که ما تلاش می کنیم در این کتاب ارائه کنیم همان استدلالی است که مدیران استیضاح کننده (دموکرات های مجلس نمایندگان) تلاش می کنند در جلسه محاکمه استیضاح ترامپ در صحن مجلس سنا مطرح کنند! آن ها می گویند دونالد ترامپ اختیارات و قدرت ریاست جمهوری آمریکا را در اختیار گرفته و اساسا آن را دچار تغییر کرده است.

منظور ما فقط این نیست که وی از قدرت سوء استفاده یا تلاش می کند دامنه اختیارات ریاست جمهوری را بیشتر کند بلکه وی (ترامپ) دارد از اصلِ قدرتی که در اختیار رییس جمهور است استفاده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و تخریب ساختار ریاست جمهوری آمریکا

ترامپ و تخریب ساختار ریاست جمهوری آمریکا