مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-24اقتصادي

آسمان ایران برای پروازها همواره امن بوده و خواهد بود


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 15 پروژه فعال فرودگاهی در کشور وجود دارد، گفت: قصد داریم به قابلیت پرواز در تمام شرایط آب و هوایی دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه بازدید از ترمینال در دست احداث بین المللی فرودگاه گرگان در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: مشابه ترمینال فرودگاه بین المللی گرگان، در سطح کشور 15 پروژه فعال دیگر وجود دارد که یا ترمینال در حال احداث است و به سمت بهره برداری می رود.

و یا اینکه توسعه فرودگاه و تجهیزات کمک ناوبری در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ماه گذشته با حضور رییس جمهور ترمینال جدید فرودگاه اردبیل افتتاح شد، از تکمیل ترمینال فرودگاهی دیگری علاوه بر فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: ارتقای قابلیت ناوبری هوانوردی با رعایت الزامات و ایمنی از اهم اقداماتی است که در دستور کار داریم و در نظر است تا پرواز در تمامی حالت های آب و هوایی در کشور قابل انجام باشد.

وی از الزامات این کار را تهیه و نصب تجهیزات کمک ناوبری عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا ضریب کنسلی پروازها را کاهش و رعایت الزامات و ایمنی را در پروازها افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ایران برای پروازها همواره امن بوده و خواهد بود

آسمان ایران برای پروازها همواره امن بوده و خواهد بود