مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-24سياسي

اگر نمایندگان رد صلاحیت شده مشکل اقتصادی دارند قوه قضاییه با آنان برخورد کند


حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز جمعه پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) اقامه شد اظهار کرد: امروز کشور به مجلسی قوی نیاز دارد که بتوانند بر روی فعالیت های دولت نظارت جدی داشته باشد، اگر مجلس قوی بود دولت این مشکلات را در حوزه اقتصاد و سیاست خارجه نداشت.

وی گفت: مجلس ما اگر قوی بود، دولتمردان را به خاطر مشکلات محاکمه می کرد و جریان استیضاح وزرا را پیگیری می کرد، این که 200 نفر از نمایندگان استیضاح یک وزیر را امضا می کند و سه روز بعد، امضایش را پس می گیرد چطور می خواهند به مردم خدمت کند.

وی افزود: شورای نگهبان اعلام کرده که 90 نفر از نمایندگان فعلی به جرم مفاسد اقتصادی رد صلاحیت شده اند و این افراد باید برای سال آینده کشور، بودجه تصویب کنند، اگر واقعا این افراد مشکل اقتصادی دارند، قوه قضاییه باید با جدیت با آنان برخورد کند.

باقری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه پیشوا با اشاره به اوضاع سیاسی منطقه گفت: یکی از مهم ترین مراحل تقوای الهی، انقلابی گری و ثابت قدم بودن در راه انتخاب شده است، امروز پس از سال ها امتی متحد کنار هم قرار گرفته اند که در برابر ابرقدرت های جهان ایستادگی می کنند و این امر باعث عصبانیت استکبار از ملت ایران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر نمایندگان رد صلاحیت شده مشکل اقتصادی دارند قوه قضاییه با آنان برخورد کند

اگر نمایندگان رد صلاحیت شده مشکل اقتصادی دارند قوه قضاییه با آنان برخورد کند