مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-24سياسي

جلسه شورای اسلامی استان تهران با تمرکز بر امور تعاون برگزار شد


جلسه شورای اسلامی استان تهران با تمرکز بر امور تعاون در استان با حضور اعضاء و همچنین مدیران ارشد بخش تعاون و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران، جلسه این شورا به ریاست الهام فخاری و با حضور اعضاء و همچنین مدیران ارشد بخش تعاون و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

در این جلسه آقایان علیرضا ناطقی، مدیر کل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمال عبادزاده مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سعید دهقان مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران حضور پیدا کردند.

طی این نشست مسائلی چون تعاونی های عمران شهری، گردشگری و بوم گردی، حمایت از ایجاد مراکز رشد و استارت آپ ها و حمایت از طرح های توسعه روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

مسائل فرهنگی به عنوان حاشیه و کار زینتی تلقی نشود رییس شورای استان تهران، الهام فخاری ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و جمعی از شهروندانِ ایرانی و غیر ایرانی در حوادث اخیر از جمله حادثه یِ تلخ حاشیه مراسم تشییع سردار سلیمانی، حادثه خونبار هواپیمای اوکراین، رخدادهای تلخ پی درپی را به منزله ی یک هشدار معرفی نمود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای اسلامی استان تهران با تمرکز بر امور تعاون برگزار شد

جلسه شورای اسلامی استان تهران با تمرکز بر امور تعاون برگزار شد