مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-24ورزشي

وزیر ورزش به فحاشی در بازی تیم های ساری و ورامین ورود کند


سیدحسین نقوی حسینی روز جمعه در خصوص درگیری بین بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در جریان بازی های پلی آف فوتسال لیگ برتر کشور در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات دو بازی برگشت تیم های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین، صحنه های تأسف باری را در ورزش ایران رقم زد که شاید نظیر آن وجود نداشته است.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده شهرستان، اتفاقات هر سه بازی دوره پلی آف را مرور کرده و به دقت بررسی کردم، اتفاقاتی که در ورزش کشور بی سابقه است و جای تأسف دارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: در بازی رفت این دور از مسابقات لیگ برتر که در سالن ورزشی شهید گلعباسی ورامین برگزار شد، با وجود آن که تعداد اندک طرفداران تیم شهروند ساری، تلاش کردند که با خارج کردن لباس از تن، حالت غیرعادی به ورزشگاه بدهند و مسئولان این تیم بارها در جریان بازی، پرخاشگری کردند ولی این مسابقه با تأیید ناظران فدارسیون به سلامت به پایان رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند که در جریان بازی، تنش هایی بین بازیکنان وجود داشت ولی تماشگران تیم ساری با رفتار خود نشان دادند که برای تماشای بازی به ورامین نیامده اند و به دنبال درگیری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش به فحاشی در بازی تیم های ساری و ورامین ورود کند

وزیر ورزش به فحاشی در بازی تیم های ساری و ورامین ورود کند