مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-24سياسي

امام جمعه خاش: رسیدگی به مردم از وظایف مهم مسئولان است


امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت:رسیدگی به امور مردم محروم و نیازمند از وظایف مهم مسئولان است، بنابراین تاکید می کنیم که مسئولان امر خانه های مسکونی محرومین را به موقع تکمیل و تحویل نیازمندان دهند.

- حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به وعده های داده شده در خصوص دو بانده کردن محور ترانزیتی خاش به زاهدان و نیز محور دسترسی به مرز روتک این شهرستان عمل کند.

وی افزود: رسیدگی به امورات مردم محروم و نیازمند از وظایف مهم دولتمردان است، بنابراین تاکید می کنیم که مسئولین امر خانه های مسکونی محرومین را به موقع تکمیل و تحویل نیازمندان دهند.

وی افزود: استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس باید با جدیت پیگیر تحقق وعده ها و قول های رییس برنامه و بودجه کشور در مباحث مختلف باشند.

امام جمعه خاش با قدردانی با قدردانی از تلاش های خیران و مردم نوعدوست کشور و استان و سپاسگزاری از زحمت های نیروهای ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با کمک رسانی به سیل زدگان جنوب استان اظهار داشت: مردم این منطقه از میهن اسلامی از شدت فقر و محرومیت رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خاش: رسیدگی به مردم از وظایف مهم مسئولان است

امام جمعه خاش: رسیدگی به مردم از وظایف مهم مسئولان است