مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-24سياسي

ساخت بیمارستان خدمت ارزنده «سپاه» به مردم غرب هرمزگان


ساخت و تجهیز بیمارستان شهید سردار محمدی ها در بندرلنگه توسط نیروی دریایی سپاه انصافا خدمت ارزنده ای به مردم غرب هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت الله سید محمدجواد رکنی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته در تهران، اظهار کرد: معظم له همت ملی برای قوی تر شدن ایران را تنها راه ادامه مسیر عزت ایرانیان خواندند و افزودند؛،ما از مذاکره البته بجز با آمریکایی ها ابایی نداریم اما از موضع قدرت و قوت.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول بیمارستان شهید محمدی ها در بندرلنگه، افزود: ساخت و تجهیز بیمارستان شهید سردار محمدی ها در بندرلنگه توسط نیروی دریایی سپاه انصافا خدمت ارزنده ای به مردم غرب هرمزگان است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ضمن تقدیر از سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم این نیرو، اضافه کرد: این بیمارستان در محل بیمارستان قدیم ساخته و  تجهیز شده با حفظ نمای قدیمی با به روزترین امکانات مدرن نیز تجهیز شده است و در آینده ای نه چندان دور از 25 تخت به 65 تخت ارتقاء پیدا خواهد کرد.

آیت الله رکنی با گلایه از صداوسیما، گفت: کاش در صداوسیما برخی مصاحبه ها را محدود می کرد چرا که با برخی مصاحبه های غیر کارشناسی ضربه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان خدمت ارزنده «سپاه» به مردم غرب هرمزگان

ساخت بیمارستان خدمت ارزنده «سپاه» به مردم غرب هرمزگان