مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-24سياسي

حضرت زهرا(س) غنی از فضایل انسانی و الگوی ناب برای زنان مسلمان


رفتار­ و اعمال حضرت فاطمه(س) آموزنده، غنی از فضیلت های انسانی و الگوی بی بدیل برای سبک زندگی دختران جامعه امروز است.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: خدای متعال در قرآن کریم می فرماید: که پیامبر و اهل بیت (ع) الگویی هستند تا انسان به وسیله آن ها با تقوا بشود.

حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: شناخت شخصیت حضرت زهرا (س) برای سعادتمند شدن زنان و دختران بسیار ارزشمند است زیرا با شناخت آن حضرت موجب می شود دختران و زنان شیعه در دام ها و تله های فرهنگی دشمنان گرفتار نمی شوند.

وی گفت: اگر دختران و زنان شیعه توجه کنند که چرا حضرت زهرا (س) بر بحث حجاب و عفاف تاکید دارد و به این شناخت دست پیدا کنند هرگز حاضر نمی شوند که گوهر وجود خود را به حراج بگذارند.

تقوی با بیان اینکه اگرشخصیت حضرت زهرا (س) را بشناسیم می فهمیم که در تمام زندگی حضرت (س) به فکر ما انسان ها بوده است، گفت: حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت فرمود؛ اگر شما مردم امامت را قبول کنید و در کنار امام باشید در برابر دشمنان موفق خواهید بود.

وی با بیان اینکه امت اسلامی ایران به خصوص در این ایام به خوبی نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند، افزود: دشمن به خوبی مشاهده کرد که در نماز عبادی و سیاسی جمعه گذشته به اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) غنی از فضایل انسانی و الگوی ناب برای زنان مسلمان

حضرت زهرا(س) غنی از فضایل انسانی و الگوی ناب برای زنان مسلمان