مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-24سياسي

همایش تئاتر بچه های مسجد در زنجان


همایش تئاتر بچه های مسجد در زنجان آغاز به کار کرد.

- همایش تئاتر بچه های مسجد در زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛نخستین همایش استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد به منظور توسعه و اشاعه هنر دینی و انقلابی، کشف، جذب و تربیت استعدادهای جوان، تشویق و ترغیب هنرمندان مسجدی و ایجاد شور و شوق و رقابت سالم بین گروه های نمایشی مساجد، امروز در زنجان آغاز به کار کرد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این همایش تربیت نسل جدیدی از نوجوانان و جوانان علاقمند به هنرهای نمایشی و تزریق آن به بدنه تئاتر استان برای تولید آثار ارزشمند و متکی بر فرهنگ اسلامی و منطبق با نیازهای روز است.

نعمتی ادامه داد: همایش تئاتر بچه های مسجد با گرایش موضوعات مختلف دینی و اجتماعی شامل تاریخ اسلام و ادیان آسمانی، قصص قرآن، زندگی پیامبران (ص) و بزرگان دین، روایات و احادیث، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حضور گروه های فعال تئاتر مساجد برگزار شد.

وی گفت: دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد زنجان، از ابتدای امسال با 10 گروه متشکل از گروه های سنی جوانان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز کرده و این هنرمندان در قالب گروه های مختلف نمایشی، در مساجد سطح شهر به تمرین آثار نمایشی کوتاه در مضامین دینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تئاتر بچه های مسجد در زنجان

همایش تئاتر بچه های مسجد در زنجان