مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:472020-01-24سياسي

امام جمعه تبریز بر تقوای انتخاباتی تاکید کرد


حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز یکی از مصادیق تقوا را تقوای انتخابات دانست و گفت: به خاطر اینکه فردی برنده شود نباید دیگری را تخطئه کند بلکه بهترین تبلیغ این است که فرد خودش و عملکرد خودش را تبلیغ کند.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان است آنها در تلاش هستند تا دستاوردهای نظام در تشییع جنازه سردار سلیمانی و سیلی سپاه به آمریکا را کمرنگ جلوه دهد.

وی با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی جامعه بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی دارد خاطرنشان کرد اختلاف انداختن بین مردم و مسوولان از سوی هر کسی کاری ناپسند است و در آستانه انتخابات ما باید اتحاد و همدلی خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به مانوری برای اتحاد همدلی مردم تبدیل شود، گفت بنابراین ممکن است ما نسبت به افراد انتقاد داشته باشیم اما نباید طوری رفتار کنیم که دشمنان شاد و خوشحال شوند و گمان کنند ما به جان هم افتاده ایم.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد همچنان که در مناسبت های مختلف مردم آذربایجان و تبریز همیشه پیشگام بوده اند امیدواریم در راهپیمایی 22 بهمن و نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری با شکوه و محکم داشته باشند تا بار دیگر اقتدار ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز بر تقوای انتخاباتی تاکید کرد

امام جمعه تبریز بر تقوای انتخاباتی تاکید کرد