مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:472020-01-24سياسي

امام جمعه شهرکرد:انتخابات زمینه ساز وحدت و اقتدار اجتماعی شود


حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: انتخابات مظهر وحدت است و باید افرادی که انتخاب می شوند به اقتدار اجتماعی و وحدت توجه جدی داشته باشد.

به گفته وی، راه مقابله با دشمن،قوی شدن در همه عرصه هاست و حضور حداکثری در انتخابات می تواند این اقتدار را فراهم کند.

به گفته وی، پایه های ایمانی و دینی در جامعه باید از سوی مردم قوی و استوار باشد و نباید تنها به دولتی ها در این زمینه دل بست و این وظیفه آحاد مردم است.

نکونام گفت: اقتدار سیاسی در برابر همه نازیبایی های دشمن باید وجود داشته باشد و مقاومت اقتصادی و اقتدار اقتصادی و خوداتکایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: اقتدار نظامی نیز باعث شده است، ایران در برابر دشمن همیشه سربلند باشد و در حالی که عده ای اعلام می کردند ایران نیاز به موشک ندارد.

خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا تاکید کرد: حضرت زهرا یک فرد نیست بلکه یک مکتب است که حریت و آزادی از ویژگی ها این مکتب است و اگر چه آن امام مظلوم بود ولی از دین خدا دفاع کرد و از ولایت خدا محکم و استوار دفاع کرد.

نکونام یادآور شد: امام به برکت حضرت زهرا (س)، انقلاب شکل گرفته است که یک تمدن اسلامی بسازد و در برابر استکبار ایستادگی کند و برکت این نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد:انتخابات زمینه ساز وحدت و اقتدار اجتماعی شود

امام جمعه شهرکرد:انتخابات زمینه ساز وحدت و اقتدار اجتماعی شود