مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-24سياسي

از واقعه دوم بهمن بهره برداری سیاسی نکنید


نباید بهره برداری سیاسی از حادثه دوم بهمن ماه توسط احزاب و جناح های مختلف شهر صورت گیرد چرا که این حادثه تاریخی متعلق به شخص یا جناح خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: همه ملت های دنیا، خود سرنوشتشان را تعیین می کنند و اجازه دخالت به عوامل بیگانه را در سرنوشت جامعه شان نمی دهند و ملتی به سعادت و رستگاری نمی رسد اگر بیگانگان در امورات آن ها دخالت داشته و یا منتظر کمک رسانی از سوی اجنبی ها باشند.

وی بیان کرد: در تمام عرصه ها از جمله اقتصاد و فرهنگ، نیازمند فردی چون شهید سلیمانی هستیم که با حضور جهادی خود در میدان، وضعیت نامطلوب حاکم بر جامعه را تغییر دهد.

امام جمعه ارومیه افزود: ایستادگی و اعتماد به پروردگار متعال، موجب رستگاری خواهد بود به همین منظور و برای رسیدن به سعادت باید صبر و استقامت داشته و گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری و شارع مقدس باشیم و این مهم رمز پیروزی در برابر استکبار و ایادی دست نشانده اش است.

وی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات پیش رو، خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم همیشه درصحنه و همراهی مسئولان با آن ها سیلی سخت و محکمی به استکبار جهانی و نشان از بصیرت و آگاهی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واقعه دوم بهمن بهره برداری سیاسی نکنید

از واقعه دوم بهمن بهره برداری سیاسی نکنید