مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-24سياسي

استیضاح ترامپ نشانه سرشکستگی او در دنیاست


استیضاح ترامپ در مجلس سنا نشانه سرشکستگی بزرگ ترامپ در دنیا و عدم محبوبیت وی حتی نزد مردم آمریکا است و نشان می دهد که مقامات آمریکایی و شخص ترامپ حتی به رقبای درون کشور خود نیز رحم نمی کنند و قابل اعتماد نیستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: استیضاح ترامپ در مجلس سنا نشانه سرشکستگی بزرگ ترامپ در دنیا و عدم محبوبیت وی حتی نزد مردم آمریکا است و نشان می دهد که مقامات آمریکایی و شخص ترامپ حتی به رقبای درون کشور خود نیز رحم نمی کنند و قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خبطه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به حضور تاریخ ساز مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته تهران، گفت: زمان برگزاری این رویداد بزرگ مصادف با چهلمین سالروز ایراد اولین خطبه نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران در روز 27 دی سال 58 بود که مقام معظم رهبری از سوی امام راحل (ره) این رسالت را انجام دادند؛ هفته پیش نیز پس از گذشت هشت سال از آخرین زمان حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه و پس از دوهفته پرماجرا و سرشار از حوادث تلخ و شیرین، شاهد این رویداد بزرگ بودیم.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی، بیان کرد: بعد از آن نیز سیلی سخت ایران اسلامی بر چهره منحوس آمریکا، سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت تعدادی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح ترامپ نشانه سرشکستگی او در دنیاست

استیضاح ترامپ نشانه سرشکستگی او در دنیاست