مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-24سياسي

کشورهای اروپایی جنتلمن های تروریست هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع نمازگزاران اظهار داشت: کشورهای اروپایی از گذشته تا امروز در پی ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و بنا بر منویات مقام معظم رهبری آنها نمی خواهند به کشور ما خدمت کنند.

وی با اشاره به جنایات کشورهای اروپایی در سالهای گذشته اظهار داشت: کشور انگلیس با راه اندازی جریان هولوکاست و ایجاد قحطی ساختگی که منجر به مرگ بیش از 10 میلیون ایرانی در آن زمان شد و کشور فرانسه با تامین تجهیزات جنگی و رزمی برای کشور بعثی عراق در طول جنگ تحمیلی به ایران ضربه وارد کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: دولت آلمان با اعزام بیش از هزار نفر تکنسین نظامی برای کمک به ارتش صدام به ایران ضربه زدند و هنوز هم به شکل های مختلف در پی ضربه زدن به نظام هستند.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه 27 دی ماه خاطر نشان کرد: اقتدار و خودباوری در زمینه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، تقویت رزمندگان بدون مرز نظیر سپاه قدس که بدون هیچ چشمداشتی از مردم کرد، عرب، مسلمان، ایزدی بدون در نظر گرفتن دین، نژاد در کشورهای عراق، سوریه ، لبنان و یمن حمایت می کنند، مورد تاکید مقام معظم رهبری بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اروپایی جنتلمن های تروریست هستند

کشورهای اروپایی جنتلمن های تروریست هستند