مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-24سياسي

امام جمعه موقت بجنورد: تشییع سردار سلیمانی همه پرسی تایید نظام بود


حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: این تشییع باشکوه که در دنیا بی نظیر بود نشان داد که همه ملت قدردان مجاهدات سردار مدافعان حرم بوده و به نوعی خود نیز مدافع حرم اهل بیت (ع) هستند.

وی افزود: حتی مردمی که نتوانستند در آیین تشییع این شهید بزرگوار شرکت کردند پای برنامه های تلویزیون نشسته و در فراق سردار دلها اشک ریختند.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلمیانی برکات زیادی برای کشور و منطقه داشت، افزود: یکی از مهم ترین این برکات این بود که بار دیگر عزم و اراده ملت برای استکبارستیزی را به دشمنان نشان داد.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: سپاه قدس، تمامی توطئه های دشمنان از جمله به راه انداختن داعش را در منطقه از بین برد و کل منطقه را برای از بین بردن نظام استکبار یک دست کرد.

حجت الاسلام نوری افزود: سردار سلیمانی نه تنها مالک اشتر رهبر معظم انقلاب بود، بلکه ایشان عمار رهبری نیز بود و سیاستمدار باهوش و بابصیرتی بود.

به رد صلاحیت شدگان انتخابات تهمت نزنیم عضو هیات نظارت انتخابات در خراسان شمالی افزود: فضای انتخابات در این استان تا حدودی داغ شده است و باید مراقبت کنیم تا در خصوص احراز نشدن و یا رد شدن صلاحیت داوطلبان به آنان تهمت نزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بجنورد: تشییع سردار سلیمانی همه پرسی تایید نظام بود

امام جمعه موقت بجنورد: تشییع سردار سلیمانی همه پرسی تایید نظام بود