مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-24سياسي

گفتمان مقاومت تنها راه نجات و عزت کشور است


تاریخ نشان داده است که هر گفتمانی غیر از گفتمان مقاومت نتیجه ای جز زوال و نابودی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه بر گفتمان مقاومت تأکید کرده اند و به حق تنها راه نجات و عزت کشور توجه به این گفتمان است.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه تاریخ نشان داده است که هر گفتمانی غیر از گفتمان مقاومت  نتیجه ای جز زوال و نابودی ندارد، خاطرنشان کرد: گفتمان مقاومت با زورگویی و قلدری تفاوت دارد در گفتمان مقاومت علیرغم اینکه زور و قدرت وجود دارد اما نکته مهم منطق قوی این گفتمان است و این منطق قوی است که جهان را با خود همراه می کند.

وی با تأکید بر اینکه حرفی که از گفتمان مقاومت بیرون می آید آن قدر قوی است که در جهان شنوا و طالب دارد، تصریح کرد: در گفتمان مقاومت ایمان، صبر، استقامت، شهادت، شجاعت و منطق موج می زند و همه وظیفه داریم این گفتمان را تقویت و محافظت کنیم چراکه این گفتمان عزت و اقتدار  را به همراه خواهد داشت.

باقریان با اشاره به عنوان رزمندگان بدون مرز که رهبر معظم انقلاب برای نیروی قدس سپاه پاسداران انتخاب کردند، متذکر شد: گفتمان مقاومت هر کجا رفت عزت آن کشور را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقاومت تنها راه نجات و عزت کشور است

گفتمان مقاومت تنها راه نجات و عزت کشور است