مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-24سياسي

تنها راه قوی شدن تکیه بر توانمندی های داخلی است


تنها راه قوی شدن در عرصه های علمی ، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اتکاء به توانمندی های داخلی است.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: تنها راه قوی شدن در عرصه های علمی ، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اتکاء به توانمندی های داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در هفته ی گذشته بعد از نماز جمعه درحمایت از صلابت نیروهای مسلح بار دیگر حضوری چشمگیر داشتند و در نماز جمعه ی تهران نیز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی آنچنان حضور یافتند که دنیا شگفت زده شد.

وی با اشاره به جمعیت بی سابقه و کم نظیر چند میلیونی در این مراسم، گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در خطبه های این نماز باشکوه ضرورت تلاش برای قوی شدن بود ؛ هر چند تاکنون رشد و بالندگی بسیار مناسبی داشته ایم و پایبندی به انقلاب و رشد و پیشرفت ایران اسلامی خیره کننده است به همین دلیل دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته که ما از این مسیر منحرف شویم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه تنها راه تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در عرصه جهانی این است که قوی باشد و این مهم دستور قرآن است که می فرماید هرچه می توانید قوی باشید ، ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی باید بازدارنده باشد وبرای دشمنان ایجاد رعب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه قوی شدن تکیه بر توانمندی های داخلی است

تنها راه قوی شدن تکیه بر توانمندی های داخلی است