مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-24سياسي

قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبران است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبرانی است که نمی خواهند کشورهای اسلامی آزادی، عزت، آرامش، پیشرفت و استقلال داشته باشند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبرانی است که نمی خواهند کشورهای اسلامی آزادی، عزت، آرامش، پیشرفت و استقلال داشته باشند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می شود، اظهار کرد: اگر بخواهیم در مبارزه با بدی ها قوی شویم، باید همه با هم همراه بوده و برای ترویج خوبی ها نیز همین خواست همگانی لازم است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه بسیاری از مسئولان کشور خدوم و سالم هستند، تأکید کرد: اگر یک مسئول هم خلافی را مرتکب شود، اتفاق خوبی نیست و همه باید فریادشان را محکم بر سر کسانی که خلافی را مرتکب می شوند، بلند کنند تا دست از مفسده بردارند.

وی با تأکید بر اینکه قدر مدیران لایق و شایسته را می دانیم، افزود: بسیاری از مدیران دلسوز، مؤمن و امانت دار هستند و همه مردم قدر آن ها را می دانند.

حضرت فاطمه (س) شجره طیبه برای اسلام است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خطیب نمازجمعه با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: حضرت فاطمه (س) شجره طیبه بابرکتی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبران است

قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبران است