مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-24سياسي

لازمه تداوم نظام اسلامی اقتدار کامل است


امام جمعه شیراز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر افزایش اقتدار کشور در ابعاد مختلف، خاطرنشان کرد که لازمه تداوم حیات نظام اسلامی، دست یافتن به اقتدار کامل در همه بخش های فرهنگی، - اقتصادی، سیاسی، نظامی و دیگر بخش ها است.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه چهارم بهمن شیراز با بیان اینکه همواره باید تجارب مختلفی را که در گذشته آموخته ایم، چراغ راه آینده قرار دهیم تا مسیر با موفقیت تداوم یابد، گفت: کسب اقتدار لازمه بقای نظام اسلامی است.

او خاطرنشان کرد: اقتدار فرهنگی به این معناست که باورهای خود را نسبت به باورهای غرب بهتر و برتر بدانید؛ اسلام باورهایی دارد فوق باورهای غرب و شرق، تا زمانیکه مقایسه نکرده و اعتقاد به بهتر بودنش نداشته باشیم، در مقابل آنها عصا می اندازیم و بر می گردیم.

باید به خودباوری و اقتدار فرهنگی دست یابیم.

امام جمعه شیراز همچنین به لزوم دستیابی به اقتدار علمی اشاره و خاطرنشان کرد: در سفر اخیر معاون وزیر علوم بحثی در خصوص ایجاد ناحیه ی علم و فناوری در شیراز مطرح شد.

او با بیان اینکه اولین ناحیه علم و فناوری در تهران ایجاد و زمینه ساز اشتغال و کسب درآمد برای جوانان شده است، گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری شیراز، استانداری فارس و دیگر نهادها و دستگاه های ذیربط هرچه زودتر شاهد راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تداوم نظام اسلامی اقتدار کامل است

لازمه تداوم نظام اسلامی اقتدار کامل است