مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-24سياسي

راهپیمایی باشکوه مردم عراق از ثمرات خون پاک حاج قاسم است


باید یکی از برکات مقاوت و شهادت شهدای مقاومت را تبدیل انتقام اصلی خون حاج قاسم-اخراج آمریکا از منطقه- به یک گفتمان منطقه ای و جهان اسلامی دانست که می توان راهپیمایی با شکوه مردم عراق در اخراج آمریکایی ها را در جمعه 4بهمن از برکات بیداری مردم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام، حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امام خامنه ای خاطرنشان کردند ما شاهد دو یوم الله تاریخ ساز در دو هفته اخیر بودیم یکی تشییع میلیونی حاج قاسم(بزرگترین بدرقه جهان) دوم واکنش قدرتمندانه سپاه به آمریکا یوم الله یعنی آن روزی که انسان دست قدرت خدا را در حوادث مشاهده می کند، آنچه اتفاق افتاد، کار هیچ عاملی جز دست قدرت خدا نمی توانست باشد.

امام جمعه چرام عنوان داشت: تشییع میلیونی سردار مقاومت زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید، دشمنان را به خضوع در مقابل عظمت ملت واداشت و استحکام بخش وحدت ملی بود.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع، بیعت با خط امام و اثبات زنده بودن مکتب امام گشت، نشان دهنده این که ملت ایران طرفدار منطق مقاومت است، نه تسلیم، شکست امپراتوری رسانه ای صهیونیستی در تخریب چهره الهی شهدای مقاومت و ضربه ی حیثیتی به ابهت و هیبت ابرقدرتی آمریکا رویارویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی باشکوه مردم عراق از ثمرات خون پاک حاج قاسم است

راهپیمایی باشکوه مردم عراق از ثمرات خون پاک حاج قاسم است